Photos of Gothenburg and Stockholm

Dina kunder kan "köpa nu, betala sen". Varför kan inte du?

Vi känner alla till konceptet med att köpa saker online där olika finansieringslösningar gör det möjligt att betala senare. Men har du någonsin hört talas om att köpa e-handelsplattformen de handlar på - och betala för den senare? Nu har SQLI, tillsammans med finansieringspartnern Wasa Kredit och plattformsleverantören Optimizely (tidigare kända som Episerver) gjort det möjligt.

Jag är väldigt entusiastisk över att ge mig ut på den här resan tillsammans med SQLI Nordics och Optimizely. SQLIs omfattande expertis inom komplexa e-handelsprojekt, kombinerat med Optimizelys position som marknadsledare inom digitala plattformar (DXP) och våra egna finansieringslösningar på Wasa Kredit skapar helt nya möjligheter som kan revolutionera den här marknaden.

• Peter Silvergrind, Partner Manager B2B e-commerce, Wasa Kredit

Att investera i en ny tech stack är ett stort finansiellt åtagande för de allra flesta företag, och att göra hela investeringen på en gång (till och med kanske innan du faktiskt har intäkter från online-försäljning alls) kan avskräcka även stora aktörer - inte minst i tider med finansiell oro. Därför är vi på SQLI nu väldigt glada över att kunna erbjuda avbetalning på vår produkt Ignite, den bästa Optimizely-acceleratorn på marknaden. SQLI Ignite erbjuder den kompletta Optimizely-upplevelsen kombinerat med ett knivskarpt och snyggt headless frontend-ramverk som sammantaget ger en väldigt kort time to market för den som vill lansera en toppmodern e-handel baserad på Optimizely.

Fantastiskt! I min roll talar jag ofta med många aktörer som behöver investera i sin tech stack men är rädda att "ta klivet" i de svåra ekonomiska tider vi befinner oss i. Det här nya erbjudandet ger dem möjligheter att göra det bästa av en tuff period, investera sig till en konkurrensfördel och komma ut på andra sidan "on top".

• Linus Rudolfsson, Sales Director, SQLI Nordics

Det är nästan två år sedan jag och Peter på Wasa Kredit började tala om möjligheterna att finansiera ett komplett projekt för slutkunder, och tillsammans med SQLI började vi bygga en paketering som nu slutligen är färdig. Timingen kunde inte vara mer rätt - vi är på väg in i en lågkonjunktur, och lösningen gör det möjligt för våra kunder att bibehålla sin likviditet, få sina projekt färdigställda och till och med se ROI innan man faktiskt betalar fullt ut.

• Magnus Corlin, Sr Partner Manager, Optimizely

Vill du veta mer om de fantastiska finansieringsmöjligheter som finns tillgängliga via Wasa Kredit, Optimizely/Ignite som produkt eller bara få en gratis kaffe? Kontakta Linus Rudolfsson så berättar han mer!

Kontakta oss här

Hör av dig!